X


[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Temat:Temat: „ Bajki i bajeczki, książki i książeczki”ZAJĘCIA ZORGANIZOWANECELE OPERACYJNEOBSZAR AKTYWNOŚCIUWAGIl„Czerwony Kapturek” - teatrzyk z wykorzystaniem pacynek - dzielenie się swoimi wrażeniami, podział bohaterów na dobrych i złych.Próby zabawy w teatr - naśladowanie jednej z postaci bajki.ll„Nasze bajeczki” - rysowanie kredkami świecowymi - złączenie prac wykonywanych przez dzieci w jedną książeczkę - zwrócenie uwagi na pomysłowość i estetyczny wygląd wykonania pracyllZabawa tematyczna „ Kupujemy książki” posługiwanie się żetonami: liczenie „pieniędzy, wydawanie reszty, przestrzeganie form grzecznościowychllSłuchanie piosenki „Kolorowa książka” - odzwierciedlanie ruchem rytmu i melodii piosenki - rozwijanie pomysłowości.Odróżnianie i określanie tempa: szybko, wolno.Inspiracje ruchowe - naśladowanie ruchów znanych postaci z bajekllZestaw zabaw i ćwiczeń ruchowych w formie opowieści ruchowej „Będziemy sportowcami” - nabywanie umiejętności w pokonywaniu przeszkód (ławeczka)llpotrafi wskazać postacie występujące w bajcellwyróżnia dobre i złe postaciellpotrafi posługiwać się kredkąllrysuje po wyznaczonej powierzchnillwie, kiedy należy stosować odpowiednie formy grzecznościowellpotrafi rozróżnić tempo wolne i szybkiel- prawidłowo i szybko zmienia pozycję do ćwiczeńMowy i myśleniaEstetyczno - kulturowejMatematycznejMuzycznejZdrowotnejINNE FORMY PRACYCELE OPERACYJNEOBSZAR AKTYWNOŚCIUWAGIlUrządzenie wystawki w kąciku książek ”Moja ulubiona bajka” - wdrażanie dzieci do bezpośredniego obcowania z książką, towarzyszenie nauczycielce przy wymianie pozycji w kąciku książki na nowe.llZabawa „Jaką bajkę czytam?” - porównywanie fragmentów znanych bajek z ilustracjamillĆwiczenia klasyfikacyjne - dopasowanie do bohaterów znanych bajek związanych z nimi rekwizytówllKolorowanie kredkami świecowymi ulubionej postaci z bajkillLepienie z plasteliny - tworzenie bajkoludallĆwiczenia gramatyczne -wypowiedz dzieci na temat ”Jestem królem i chciałbym.”llZachęcanie dzieci do przynoszenia swoich ulubionych bajek, wspólne ich oglądanie, słuchanie krótkich tekstów.llZabawa „Czaruję” - nauczyciel jako dobra wróżka zamienia dzieci w różne zwierzęta - naśladowanie przez dzieci ruchów tych zwierząt oraz ich głosów ( ćwiczenia ortofoniczne).llĆwiczenia oddechowe „Kartka” - odwracanie kartek w książce przy pomocy dmuchania - rozwijanie pojemności płucllZabawa ruchowa z elementami równowagi „Podaj mi kartkę”lluczestniczy w czynnościach proponowanych przez nauczycielkęllpotrafi dobrać fragment bajki do ilustracjillpotrafi trafnie dobrać paryllprawidłowo posługuje się kredkąllnazywa swoją pracęllwyraża na głos swoje myślillwie jak korzystać z bajeczekllpoprawnie naśladuje ruchy i głosy zwierzątlldmucha z różnym natężeniemllpotrafi utrzymać równowagęlMowy i myśleniaMowy i myśleniaMatematycznejEstetycznejEstetycznejMowy i myśleniaMowy i myśleniaRuchowejMowy i myśleniaRuchowej [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fisis2.htw.pl
  • Copyright � 2016 (...) chciałbym posiadać wszystkie oczy na ziemi, żeby patrzeć na Ciebie.
    Design: Solitaire