[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Temat:Temat: „ Bajki i bajeczki, książki i książeczki”ZAJĘCIA ZORGANIZOWANECELE OPERACYJNEOBSZAR AKTYWNOÅšCIUWAGIl„Czerwony Kapturek” - teatrzyk z wykorzystaniem pacynek - dzielenie siÄ™ swoimi wrażeniami, podziaÅ‚ bohaterów na dobrych i zÅ‚ych.Próby zabawy w teatr - naÅ›ladowanie jednej z postaci bajki.ll„Nasze bajeczki” - rysowanie kredkami Å›wiecowymi - zÅ‚Ä…czenie prac wykonywanych przez dzieci w jednÄ… książeczkÄ™ - zwrócenie uwagi na pomysÅ‚owość i estetyczny wyglÄ…d wykonania pracyllZabawa tematyczna „ Kupujemy książki” posÅ‚ugiwanie siÄ™ żetonami: liczenie „pieniÄ™dzy, wydawanie reszty, przestrzeganie form grzecznoÅ›ciowychllSÅ‚uchanie piosenki „Kolorowa książka” - odzwierciedlanie ruchem rytmu i melodii piosenki - rozwijanie pomysÅ‚owoÅ›ci.Odróżnianie i okreÅ›lanie tempa: szybko, wolno.Inspiracje ruchowe - naÅ›ladowanie ruchów znanych postaci z bajekllZestaw zabaw i ćwiczeÅ„ ruchowych w formie opowieÅ›ci ruchowej „BÄ™dziemy sportowcami” - nabywanie umiejÄ™tnoÅ›ci w pokonywaniu przeszkód (Å‚aweczka)llpotrafi wskazać postacie wystÄ™pujÄ…ce w bajcellwyróżnia dobre i zÅ‚e postaciellpotrafi posÅ‚ugiwać siÄ™ kredkÄ…llrysuje po wyznaczonej powierzchnillwie, kiedy należy stosować odpowiednie formy grzecznoÅ›ciowellpotrafi rozróżnić tempo wolne i szybkiel- prawidÅ‚owo i szybko zmienia pozycjÄ™ do ćwiczeÅ„Mowy i myÅ›leniaEstetyczno - kulturowejMatematycznejMuzycznejZdrowotnejINNE FORMY PRACYCELE OPERACYJNEOBSZAR AKTYWNOÅšCIUWAGIlUrzÄ…dzenie wystawki w kÄ…ciku książek ”Moja ulubiona bajka” - wdrażanie dzieci do bezpoÅ›redniego obcowania z książkÄ…, towarzyszenie nauczycielce przy wymianie pozycji w kÄ…ciku książki na nowe.llZabawa „JakÄ… bajkÄ™ czytam?” - porównywanie fragmentów znanych bajek z ilustracjamillĆwiczenia klasyfikacyjne - dopasowanie do bohaterów znanych bajek zwiÄ…zanych z nimi rekwizytówllKolorowanie kredkami Å›wiecowymi ulubionej postaci z bajkillLepienie z plasteliny - tworzenie bajkoludallĆwiczenia gramatyczne -wypowiedz dzieci na temat ”Jestem królem i chciaÅ‚bym.”llZachÄ™canie dzieci do przynoszenia swoich ulubionych bajek, wspólne ich oglÄ…danie, sÅ‚uchanie krótkich tekstów.llZabawa „CzarujÄ™” - nauczyciel jako dobra wróżka zamienia dzieci w różne zwierzÄ™ta - naÅ›ladowanie przez dzieci ruchów tych zwierzÄ…t oraz ich gÅ‚osów ( ćwiczenia ortofoniczne).llĆwiczenia oddechowe „Kartka” - odwracanie kartek w książce przy pomocy dmuchania - rozwijanie pojemnoÅ›ci pÅ‚ucllZabawa ruchowa z elementami równowagi „Podaj mi kartkÄ™”lluczestniczy w czynnoÅ›ciach proponowanych przez nauczycielkÄ™llpotrafi dobrać fragment bajki do ilustracjillpotrafi trafnie dobrać paryllprawidÅ‚owo posÅ‚uguje siÄ™ kredkÄ…llnazywa swojÄ… pracÄ™llwyraża na gÅ‚os swoje myÅ›lillwie jak korzystać z bajeczekllpoprawnie naÅ›laduje ruchy i gÅ‚osy zwierzÄ…tlldmucha z różnym natężeniemllpotrafi utrzymać równowagÄ™lMowy i myÅ›leniaMowy i myÅ›leniaMatematycznejEstetycznejEstetycznejMowy i myÅ›leniaMowy i myÅ›leniaRuchowejMowy i myÅ›leniaRuchowej [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fisis2.htw.pl
  • Copyright © 2016 (...) chciaÅ‚bym posiadać wszystkie oczy na ziemi, żeby patrzeć na Ciebie.
    Design: Solitaire