[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.r a r r i r k i a r i i k l r r-i r kr a i.a r m aÅ‚a m r a r ki ala -ra i ar ki iaÅ‚a ia ra a i i.¤aka a lir ma i r i a ak i i iaÅ‚a.-ki i k a a k a i m a r a i l ia.r a k i i aÅ‚ iÅ‚k i a aÅ‚a i a a r.¡r a i la a ar a ia i k k ra i a ra iirm l r i m m r m ar.Å‚-iaÅ‚a i ia mi ar rami i i i r kr a i i r m i iaÅ‚al -i.D r i al ami i aÅ‚ ik iki a ali mark i.r p z re e d e r i m li i i a :a k ra i Å‚ l m i r i r kr a r -i a i i rakÅ‚a a ra i r a ra a k ra i mÅ‚ a rak i la mi ka i rr mi a ra i r ia i r mi ki i r mi Å‚a ar -r a a r i a ia ar ki ak i k r r mi i a a ii k mi i Å‚a a i i i k l r i r kr a ia a a r i i i al i r a ra i. # I I Ii r a i r kÅ‚a ia m a i r ki m li-i r r a i Å‚a a a m a r i k a.ai k i a li r r a im Å‚a a a ia l k r am ir Å‚ i rma i.Al a i k a a m ala a r k rali -a i i rma i i k a i ra i r.a k l a a m a i a :o o o owysoki GWIAZDA ZNAKZAPYTANIATrasy roweroweTrasy pieszeBaseny p³ywackieParkiSale koncertoweMuzeaCentra hippiczneWystawyKrêgielnieFestyny PIES DOJNA KROWAKorty tenisoweCentra sportowe kryteStrzelniceCentra sportoweStadionyotwarteTeatryniskiniski UDZIA£ W RYNKU wysokir a i ma i r m a i i k ak i.ra r -r ra i arki m a a la Å‚a l kal l il l i ki k i i ki r ka li i r r a.i i a Å‚a l kal ma ia i i r a a r k Å‚ rai i k r r a rak rmi i i i r Å‚ -i m ai r a i m.r k la r k aÅ‚ ia ¡aÅ‚a i ki r m k l -r i r kr a m i i i ia r Å‚a l kal.a i r A a m a r a a ia a ra i iaÅ‚a ia r a i a i.r -a k l ik a ar a ia ¡aÅ‚a i ki m a r a ia i r r a ma i r :¡ k r e pe e r r u i a la Å‚ i i k r a iaia a r k a i m m mi ra i ar i r -mi l i r a i a ia r a i i mia a i r a a-ia r r kr a.i i a ma r a a a mr k.a aka a i r mi ka a l k l r i r kr a i. i Ii #ak a r la i ki r k r e r z u pr du u i a r i -r ki a r mi ka k r m ra i r a ar-a a Å‚ i.r k la mi ka : m m rrm ak i a ka r a ra a r m m Å‚r kr a.D r a ia ar a rak ki ak i Å‚.a r a la ar am i i a k i r i m r ed er li r a ia r k i a r a ia a mr k.r k a m r k : l ali r r m a ii k r ram m ar m.im a iaÅ‚al i r a a ri al i ak r la Å‚a l kal i l aÅ‚a a Å‚a i i -a ia r mi i.i a ki r k i iÅ‚ l.o o oROZWÓJPENETRACJADotychczasowyPRODUKTURYNKURYNKIROZWÓJNowyDYWERSYFIKACJARYNKUDotychczasowy PRODUKTY NowyA ali a iÅ‚ k k r ¡ r ra ala a r k rali a r a i a r -la a iaÅ‚al i.D i ki m i m a r a a r ma iai l r a ia iaÅ‚al i ar ka k k r i a kr l m r -k.D a k r a ili m r k r mi i r a a r i -i ra al r a k r a i a ali a i k.¤ a ali mm i a r a ia r a a r i. # I I Io oo o oSi³y WarsztatyHotel Sklep Muzeumkonkurencyjne artystyczneDotychczasowe du¿o sklepów, kilka,3 muzeaKonkurenci hotele, 1 du¿y, brak sklepu rozproszonez tradycyjnymdotychczasowi 2 o niskim z wyrobami w nieciekawychprogramemstandardzie artystycznymi miejscachsieci hotelowema³ych, du¿o zapytañrozproszoneNowa tradycyjnych, sieci sklepowych,brak informacji inicjatywy, brakkonkurencja turystycznych brak sklepówfunduszyhoteli robi¹ specjalistycznychrozpoznanieniskie ceny firmjest wieluremontowych,dostawców,Naciski dostawców,bêdzie brak brakdostawców niskie kosztypowi¹zaniepracy sta³ejz warsztatamiobs³ugitrzebapozyskaæbardzo du¿enowychNaciski wymagania ¿¹danie ci¹g³ej ¿¹danie ci¹g³ejklientów, ofertanabywców jakoSciowe aktywnoSci aktywnoScimusi byæi cenoweatrakcyjniejszani¿ za granic¹tanie hotele, parki rozrywki, parki rozrywki,hotele zakupy sportowe sportoweAlternatywyrodzinne, u producentów atrakcje, atrakcje,motele multikina multikinawysokie kosztywysoki koszt Srednie kosztyPrzeszkody utworzenia brak, niskieprzebudowy przebudowyw uruchomieniu i dzia³ania kosztyi wyposa¿enia i wyposa¿eniarestauracjiAlternatywnedochodowewynajêcie lub sprzeda¿ jako pomieszczenia dla biur, du¿ego hotelu,sposobyszko³y prywatnej, utworzenie muzeumwykorzystaniaobiektu i Ii #¡r a a li a i i k r r Å‚ i ma iaÅ‚a l i r ml r l kali a m aÅ‚a i ki :R i al m ki al a i i li k ar a mi i r a-r iaÅ‚ l r i R kr a i r a a a a i kiH l r a ra kl ami i r m k r m Å‚a r a irml k r i a r mi i Å‚ ra a ak i a a ir i r a ia r m i aÅ‚ i k i r m ara l a i i i ik a r ar ar a ami i rami i kl m r a a a a iÅ‚ i l i i i k i r a i Å‚a mi ki¡ark i r r kr a a mi i r a r iaÅ‚ l r i R kr a i r -m a r irm ra a k rak i.ala a a i r m k r ma l i k r a rki r i a Å‚a a m a a m i al i i -r.I Ioark i i a i m ar a ia r k m rr i i r a l a a r a a i r kli r a i i -r a i i i r a a k i r a ia a -m li k.¤ak ki li i i a a i a ra a ik ra i m mark i a a ia i k a akkli i k iaÅ‚a ia i i.Dla k m a i i amark i a : a ia ar i r Å‚ -i r m a i r m mi i a Å‚a i.li im i r a i a a mi i ra i li m rak a akr a i a ar a Å‚ i a ia i r l m ar a ia Å‚.a a i r ia i a ia:ri a a a a i a a r a / ar a i l a a r i aÅ‚ r -a iaÅ‚al i k r al i rm a r r a ar a r r a i kam a i r m a al a k akkli m r r m a i aÅ‚ ia Å‚a i a Å‚ a i a a k ir r.o oDotychczasowa us³uga/SwiadczeniePotrzeby u¿ytkowników Promocja4¤ k r a i ar i ma riaÅ‚ r iaÅ‚ ark i ¡ li r i.la.¡.Ÿ r ¤ ¡ li r a a m Ha k. # I I Iri a a mark i a ka al r i ik a ia -r k ika / kli a a i i i a r r ir r ram Å‚ i k ra i i rm a ia -r m a ia r a r r.8.oIdentyfikacja potrzeb u¿ytkownikówPromocja Przygotowanie programów us³ug/Swiadczeñm i l m mark i iaÅ‚al i k m r r a ir k i m a a.mark i a m r ki a mi i ra i -li a i ma a i.al r a Å‚a r k i k am a i a l i m a k i r i a r kli /i r a.l r a ia r k al a a i a a ia:1.a i r k la a iaÅ‚a2.i.i i4.Å‚ r m a ia i r a.Dla i.aki m a a k i rDla a mi i ra i li ar i a i ar r -a a ia r.ar a i r a aka a r kikr a mi r a ami a r i ki i -r i k i.r ki r.rak i m a i r k al r a k ik r r a r ia a i i a r i a i m r k l m:ra i m a i r rika ar l i rma a ia i a a i i m r r mm ra i m li a klii kika k l r aiki r Å‚a k aka il ria.¡r r m a i ri a i mark i r r a i a kl k a-i a a ia mark i a k r kÅ‚a a i :a a ia ar a al i r a a ali a k i ari a a a iail a i a r a a iaÅ‚a k Å‚a i Ii #a a ia ar i i i ma riaÅ‚ r a.la l a -a ali Å‚a r a i a i akimi m ami ak Ÿ¤ mark i mi ma i rka A a a a ia iÅ‚ k k r.• k m r a ia a a m i ra a i ra ii mark i la a-ki Å‚ i.¤aka ra ia i a i raÅ‚a r kim i r -Å‚ iaÅ‚a ar i l m mark i mi r a i l k.1.: Å‚ -a mi a r m a.¡ i mark i m i i mi a a i ak r a k -k r a i a k r ra rama aÅ‚ r k r al ma arak r -m i l a k k r i k ak i kli -ami.a r ki ra la kli al r.Ÿ li i mi arak r ia a r la a ir.R a i r kli r i Å‚a il a li ki k ak i l l l.ak rak ka ia ari r k m ika i i r i l.a a i ia mark -i r la a r i r Å‚ama ari r i i r mi i rai a ia i k k iaÅ‚a aÅ‚ r a i a i.m a i ma ia ia ia mark i a kaa mi i ra i li m a a r a m l r mark i r.o oBadanie marketingoweWybór rynku/segment rynkuMarketing mixus³uga/produktmiejscecena promocjaPrzygotowanie strategii marketingowejDostarczanie us³ugKontrola/ocena # I I Io oo o o o¡ l ka l kal a mi i ra i li a i a a -i mark i i i i r i a ia i r i ai i i k a iÅ‚a i k k r a mi mi ami i mia ami
[ Pobierz całość w formacie PDF ]